לגלות את הקול הפנימי ולחזק את הגוף – בהנאה

לגלות את הקול הפנימי ולחזק את הגוף – בהנאה
קרדיט: סטודיו פנימה

כל אדם זקוק להזדמנות לגלות את הקול הפנימי שלו, ובמיוחד לסביבה בה יוכל לעשות זאת עם אפס שיפוטיות מהסביבה. אתגר נוסף הוא לחזק את הגוף מתוך קשב מלא אליו והבנת הצרכים שלו וגם המגבלות. אחת הדרכים היותר טובות לממש את שתי המטרות הנ"ל היא ריקוד, ועוד דרך מומלצת היא יוגה. תרגול יוגה עם אלמנטים מהמחול ושיעורי מחול עם השראה מהיוגה הם כבר שילוב עוצמתי במיוחד.

להרגיש את הגוף – ולרקוד

דמיינו שיעור מחול לנשים, ובעצם גם לגברים, שבו המטרה היא לאו דווקא מקסימום ביצועים, ואפילו לא טכניקה מושלמת – אלא התקדמות מתוך קשב. קשב של כל משתתף ומשתתפת לגוף שלהם, לקצב שלהם, ללב שלהם, לנוכחות האותנטית כפי שהם רוצים להביא אותה בחלל.

בנוסף לקשב נדרש דיוק, אבל לא דיוק טכני אלא דיוק שמבוסס על אימפרוביזציה ועל התנועה שמתאימה לכל אדם באותה נקודת זמן. עוד אלמנט שמעצים את התועלת מהשיעור הוא השראה מיוגה ומפלדנקרייז, והתוצאה: מגוון רחב של תרגילים וקומבינציות תנועתיות שמייצר חוויה עמוקה ורבת תועלת – פיזית ורגשית.

יוגה רכה ועוצמתית

וינג'נאנה יוגה היא טכניקה ייחודית שמבוססת על הרפיה של הגוף והשקטה של הנפש. עקרונות יסוד נוספים הם הכוונה, חיבור, השתרשות, נשימה וגם התרחבות. התרגול בנוי באופן מדויק: ישיבה מדיטטיבית, תרגילי נשימה, תנוחות פיזיות ושוב הרפיה שקטה.

ככל שהתרגול מתקדם ומבוצע ברמת דיוק גבוהה, כך גדלה היכולת של המשתתפים בו למצוא את המקום המדויק של כל אחד ואחת מהם. איכות זו משדרגת את התודעה ומובילה לשקט עמוק, שמשפיע באופן טבעי גם על החיים מחוץ לסטודיו.

השילוב המדויק של מחול ויוגה

תרגול יוגה בירושלים מחזק את הגוף ואת הנפש. כך גם שיעור מחול. האפשרות לשלב את שתי האופציות יוצרת סינרגיה ושלם שגדול מסכום חלקיו – ובעיקר חוויה הוליסטית שכדאי לכל אחד ולכל אחת מאיתנו לפרגן לעצמו ולעצמה.

למצוא את המקום הנכון לחוויה הנכונה

לא כל סטודיו לריקוד בירושלים מתבסס גם על השראה מהיוגה, ולא כל סטודיו ליוגה בעיר הבירה מיומן בשילוב אלמנטים של מחול. למעשה מדובר בשילוב ייחודי – שאותו תוכלו למצוא ב"פנימה", סטודיו שפועל מאז 2008 בבית הכרם, וכבר עזר לנשים ולגברים רבים לגלות את הקול הפנימי שלהם ואת המקום הנכון ביותר עבורם – תוך חיזוק הגוף, ולא פחות חשוב, בהנאה רבה. מוזמנים ליצור קשר עם "פנימה" בטל' 072-2513336.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לגלות את הקול הפנימי ולחזק את הגוף - בהנאה
לגלות את הקול הפנימי ולחזק את הגוף - בהנאה
כל אדם זקוק להזדמנות לגלות את הקול הפנימי שלו, ובמיוחד...
דילוג לתוכן