מאמן כושר אישי בדרום

מאן כושר אישי בדרום

מאמן כושר אישי בדרום – רוח חדשה בבית שלך

בדרום הארץ הפריסה של חדרי הכושר פחות טובה ולעיתים רבות אנו נמנעים מביצוע אימון גופני בגלל מגבלות מרחק וזמינות של מרכזי ספורט. מאמן כושר אישי בדרום יכול לספק את הפתרון כיוון שהאימון מתבצע באזור המגורים של המתאמן ומספק חווית אימון שונה המתאימה לכל אחד.

היתרונות של מאמן כושר אישי בדרום:

– המאמן מספק יחס אישי ומסור

– הדרכה וליווי צמוד לאורך כל האימון.

– תכנון דיאטה ותזונה לפי העדפת המתאמן ומטרת האימון.

– תכנון תוכנית וביצוע התאמות לפי המטרה שאותה רוצים להשיג.

– מאמן כושר אישי בדרום יכול להתאים תוכנית לכל מתאמן.

– מעקב צמוד אחר התקדמות ועמידה בתוכנית האימונים.

– הדרכה, עידוד וחינוך לאורח חיים וסגנון חיים בריא.

– האימון מתבצע בבית המתאמן או בנופי הדרום המדהימים (בסמוך לבית המתאמן).

אימון בליווי מאמן כושר אישי מעודד מוטיבציה אצל המתאמן ובכך מסייע בשימור התוצאות לאורך זמן תוך אימון בצורה מקצועית ונכונה.

היכן מתבצע אימון עם מאמן כושר אישי?

במרבית המקרים המאמן יגיע אל בית המתאמן והאימון יכול להתבצע בבית המתאמן או בפארק ואפילו בטבע. ניתן גם לשלב ולבצע חלק מהאימונים בבית וחלק בטבע או בפארק.

מה כולל אימון אישי מעבר לבניית תוכנית אימונים?

מאמן כושר אישי בדרום יבצע היכרות אישית עם המתאמן וזאת בכדי שיוכל לעזור ולסייע לו להתמודד עם קשיים או חסמים אשר גרמו לו לא להתאמן עד היום, לאחר ההיכרות המאמן והמתאמן יגדירו ביחד את המטרות ויבחרו את צורת האימון המתאימה לאחר הערכה פיזיולוגית מקיפה. וחשוב מכל המאמן מעודד ומלווה לאורך כל הדרך בכדי להפוך את האימון לחוויה ובילוי כחלק מדרך חיים חדשה.

שלום כרמי – מאמן כושר אישי

שלום כרמי פועל כמאמן כושר אישי כבר מעל עשר שנים ומציע את שירותיו למתאמנים מכל הסוגים החל בילדים, דרך מתבגרים ובוגרים – ועד לקשישים או נשים בהיריון. מלבד ההתאמה לצרכים של כל מתאמן, למבנה גופו ולשגרת חייו, האימון נעשה בכל מקום שבו תבחרו – כולל בבית הפרטי שלכם, הרחק מעיניהן הבוחנות של כלל האנשים.

דילוג לתוכן