השתלות שיער בטורקיה – הטרנד הכי חם לקיץ הקרוב

השתלות שיער בטורקיה – הטרנד הכי חם לקיץ הקרוב
קרדיט FREEPIK
המחיר, השירות, הנוחות, המקצועיות – השתלות שיער בטורקיה נותנות לישראלים חבילה שלמה של יתרונות. על פי כל התחזיות, אנחנו צפויים לראות בישראל פחות ופחות קרחות
עד לא מזמן קרחת אצל גבר נתפסה ככזו המעניקה לו מראה מחוספס. בשנים האחרונות נדמה שהמגמה משנה כיוון באופן מאוד מהותי. יותר ויותר גברים מעדיפים להשאיר את ימי הקרחת מאחור ולחזור לגדל שיער בריא ומלא על הראש. האם ניתן להחזיר את הגלגלים לאחור? אם שואלים את כל מי שמבצעים השתלות שיער בטורקיה, התשובה היא בהחלט כן.
"אחרי שעברתי השתלת שיער, הרגשתי כאילו אני צעיר ב-15 – 20 שנים", מספר אסף שלאחרונה חזר מטורקיה לאחר שעבר שם את ההליך. "במשך הרבה שנים שכנעתי את עצמי שקרחת זה סקסי ושמאוד נוח שלא צריך להסתרק כל בוקר ואפשר ישר לקום ולצאת לעבודה, אבל האמת היא שזה הפריע לי מאוד. תמיד קינאתי בחברים שלי שהולכים להסתפר, שיש להם שיער בריא ומלא ונראים צעירים ובריאים. בקורונה היה לי הרבה זמן לחשוב עם עצמי ואחרי שחבר שלי עבר השתלת שיער, החלטתי לברר על העניין גם בעצמי. עשיתי הרבה מאוד בירורים כי מאוד חששתי מהעניין, אבל בסוף החלטתי לעשות את זה בטורקיה. עכשיו אני כמעט חודשיים אחרי ההשתלה ואני כבר מתחיל לראות את הצמיחה החדשה של השיער. זה מאוד מרגש ואני כבר ממש סקרן לדעת מה יהיו התגובות של החבר'ה כשפתאום אגיע עם בלורית".

החלום של אסף הוא לא מופרך. השתלות שיער בטורקיה הפכו להיות אחד הטרנדים הלוהטים אצל גברים ואצל נשים בישראל. גם דנית עשתה השתלת שיער, אבל אצלה התהליך החל ממש אחרי לידת בנה השלישי. "אחרי הלידה של הבן השלישי שלי הייתה לי נשירה מטורפת בשיער", היא מספרת. "גם אחרי שתי הלידות הראשונות הגוף שלי הגיב ככה, אבל הפעם זה היה ממש קיצוני. התחלתי לראות קרחות בראש שלי וזה גרם לי ממש להיכנס לדיכאון. התביישתי לצאת מהבית. חברות אמרו לי שכדאי לגלח את השיער, כי ככה הוא צומח בריא ומלא יותר. אני בשום אופן לא הסכמתי לזה. במקום זה התחלתי לברר על השתלת שיער. אני אמנם עשיתי את זה בישראל, כי לא רציתי לעזוב את הילדים הקטנים שלי לכמה ימים בטורקיה, ואני מאוד מרוצה מהתוצאה. אמנם בדיעבד, המחיר ששילמתי היה מאוד גבוה בהשוואה למה שביקשו בטורקיה, אבל לא רציתי לחכות, אז הלכתי על זה. היום אני מחייכת כל פעם שאני מביטה במראה ולתחושה הזו אין מחיר".

 שיער בריא ומלא משדר חיוניות והרבה שמחת חיים. אם גם אתם מרגישים שהקרחות מתרבות, אולי כדאי לשקול השתלת שיער. אחרי הכל, אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בכל גיל, בכל מצב, בכל שלב אפשר להתחיל להתאמן
אימונים גופניים אינם מתנה שניתנת רק לצעירים ולכאלה שקל להם...
חדר כושר
השיגו את יעדי הכושר שלכם
מתאמנים במשך שנים במכון ליד הבית שלכם ומאסתם באפשרות של...
4 טיפים שיעזרו לכם לבחור מאמן כושר אישי
כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים אימוני כושר אישיים המדרגות הפכו...
השתלות שיער
השתלות שיער בטורקיה – הטרנד הכי חם לקיץ הקרוב
המחיר, השירות, הנוחות, המקצועיות - השתלות שיער בטורקיה נותנות לישראלים...
פריקת ברך
רגלים - חיזוק, תירגול ופציעות נפוצות
אין זה מפתיע שאחד האיברים אשר מתמודדים עם פציעות וכאבים...
קורס מדריך חדר כושר | מכללת יסודות
קורס מאמני חדר כושר
חדרי כושר הפכו בשנים האחרונות למקום פופולרי מאוד. הביקוש לפעילות...
רכישת מוצרי כושר – איך עושים את זה נכון?
יש אנשים שהחלום הכי גדול בחיים שלהם הוא היצירה של...
מרכז רפואי "תירוש פיזיותרפיה וספורט"- להיות בידיים בטוחות
הצעד החיוני לבריאותכם, בין אם עברתם פציעה או ניתוח או...
סודות הרימון
אם יש פרי שכולנו מחכים לו כל השנה, הוא הרימון....
דור אקשטיין
דור אקשטיין המאמן כושר מסביר - מדוע עולים במשקל אחרי דיאטה
כמה פעמים קרה לכם שלאחר שהשקעתם בדיאטה וראיתם תוצאות יפות,...
דילוג לתוכן