הגנה עצמית? בלי בעיה!

הגנה עצמית? בלי בעיה!

ככל שאנו מתבגרים, אנו הופכים מודעים יותר ויותר לסכנות סביבנו. החל מרמת האלימות הגבוהה ברחובות, רמת השיח במרחב הציבורי, שמירה על בריאות טובה וכן הלאה – אנו נדרשים, בהתאם, להגן על עצמנו לא פעם. כיצד נוכל לעשות זאת בהצלחה? בזכות שיעורי הגנה עצמית. באמצעות לימודים אלו, נעלה את תחושת הביטחון והערך העצמי שלנו, נדע להתנהל אל מול כל אחד ואחד הניצב מולנו, כמו גם נקבל מודעות גבוהה לפעילות גופנית סדירה 

גם בתור אנשים בוגרים, עובדים ובעלי משפחות, אנו ניצבים בפני אתגרים; מצבים מורכבים שעלולים לסכן את חיינו. כדי שנוכל להרגיש נינוחים במרחב הציבורי, לחזק את הביטחון העצמי שלנו – ולהתמודד עם כל אירוע בהצלחה, רצוי להתעניין בפתרון הבא: חוגי אומנויות לחימה בצפון. לימודי לחימה אלו כוללים מגוון רחב של חוגים: החל מאומנויות לחימה משולבות, ג'יו ג'יטסו ברזילאי, קראטה ועד קרב מגע. בבית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה תלמדו כל זאת, ותשיגו כל מטרה שתציבו לעצמכם. מעוניינים לשמור על בריאותכם? ברצונכם להגן על עצמכם מפני כל מצב? המנהל והמאמן הראשי של המרכז, אביטל קרן, בעל דרגת רב-אומן (מסטר) דאן-9 באומנות לחימה משולבת יהודית מסורתית. בנוסף, הוא בוגר בית הספר למאמנים באומנויות הלחימה – מכון וינגייט.

שיטות לחימה שונות לצורך הגנה עצמית

הצורך בהגנה עצמית רק הולך ומתעצם בחלוף השנים, וגם אנשים בוגרים מבקשים להרגיש ביטחון במרחב הציבורי. הרחובות הופכים אלימים יותר ויותר, השפה הופכת אלימה גם כן, ואנו נדרשים למוצא פתרונות חדשים שיעצימו אותנו. כיצד נשיב את תחושת הביטחון לחיינו? שיטת אומנויות לחימה משולבות, המוכרת גם כ-MMA, היא דוגמא בולטת ומומלצת. מדובר בשיטת לחימה המתבססת על מגוון רחב של מסורות לחימה – החל מקראטה ועד איגרוף תאילנדי. 

לצד שיטת אומנות זו, בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה מציע גם שלל חוגים נוספים, כדוגמת ג'יו ג'יטסו ברזילאי. מדובר בשיטת לחימה אותה פיתח קרלוס גרייס בתחילת המאה ה-20. מאז ועד היום, צברה שיטה זו פופולריות רבה ברחבי העולם. זאת, לאור הטכניקות, הידע והביטחון שהיא מציעה למשתתפים. למעשה, מדובר בשיטת לחימה מובילה שאף תלמד את המשתתפים כיצד לשמור על אורח חיים בריא; אורח חיים המתבסס על פעילות ספורטיבית קבועה. 

להעצים את המשתתפים ולהעלות את רמת הביטחון העצמי שלהם

בין אם מדובר בקרב מגע, לימודי קראטה ובין אם מדובר באומנויות לחימה אחרות – אנו נרוויח מהם הרבה מעבר לכל דמיון. רוצים להגן על עצמכם בסמטה חשוכה? מבקשים לסגל לעצמכם הרגלים בריאים? בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה מציע מגוון רחב של חוגים. הכול, על מנת לחזק את המשתתפים, להעצים אותם ולסייע להם להגן על עצמם בהצלחה. את המרכז מנהל אביטל קרן, חבר נבחרת ישראל בקראטה לשעבר, ובוגר קורס מנהל ספורט בוינגייט. לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון: 054-661-6299

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בכל גיל, בכל מצב, בכל שלב אפשר להתחיל להתאמן
אימונים גופניים אינם מתנה שניתנת רק לצעירים ולכאלה שקל להם...
חדר כושר
השיגו את יעדי הכושר שלכם
מתאמנים במשך שנים במכון ליד הבית שלכם ומאסתם באפשרות של...
4 טיפים שיעזרו לכם לבחור מאמן כושר אישי
כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים אימוני כושר אישיים המדרגות הפכו...
השתלות שיער
השתלות שיער בטורקיה – הטרנד הכי חם לקיץ הקרוב
המחיר, השירות, הנוחות, המקצועיות - השתלות שיער בטורקיה נותנות לישראלים...
פריקת ברך
רגלים - חיזוק, תירגול ופציעות נפוצות
אין זה מפתיע שאחד האיברים אשר מתמודדים עם פציעות וכאבים...
קורס מדריך חדר כושר | מכללת יסודות
קורס מאמני חדר כושר
חדרי כושר הפכו בשנים האחרונות למקום פופולרי מאוד. הביקוש לפעילות...
רכישת מוצרי כושר – איך עושים את זה נכון?
יש אנשים שהחלום הכי גדול בחיים שלהם הוא היצירה של...
מרכז רפואי "תירוש פיזיותרפיה וספורט"- להיות בידיים בטוחות
הצעד החיוני לבריאותכם, בין אם עברתם פציעה או ניתוח או...
סודות הרימון
אם יש פרי שכולנו מחכים לו כל השנה, הוא הרימון....
דור אקשטיין
דור אקשטיין המאמן כושר מסביר - מדוע עולים במשקל אחרי דיאטה
כמה פעמים קרה לכם שלאחר שהשקעתם בדיאטה וראיתם תוצאות יפות,...
דילוג לתוכן