מדרסים אורטופדיים לספורט – איך לרכוש נכון?

מדרסים אורטופדיים לספורט – איך לרכוש נכון?

החלק בחשוב ביותר בכל מבנה הוא היסודות שלו, כך גם גוף האדם. כפות הרגליים שלנו משתנות מאדם לאדם אך דבר אחד משותף לכולם, מבנה לא תקין של כף הרגל יכול וגורם לתגובות שרשרת בשאר בגוף ועלול עם הזמן לגרום לסבל, כאבים ואף נזקים רבים. אז מה בעצם תפקידם של המדרסים? למה הם כל כך חשובים לבריאות שלנו ואיך בוחרים את הטובים והנכונים ביותר? הכל בכתבה שלפניכם.

כאבי ברכיים, בעיות בעצם הנביקולר (עצם הממוקמת בחלק התיכון של כף הרגל), דורבן, דלקת בגיד אכילס, הלוקס ולגוס (עצם בולטת), פריצת דיסק, שברי מאמץ ועוד ועוד… הן רק חלק מהבעיות אשר באים לפתור מדרסים אורטופדיים. המשפט הידוע אומר שתמיד צריך לחפש ולמצוא את שורש הבעיה וכפות הרגליים שלנו הם השורש לגוף כולו. גם ובעיקר בעולם הספורט למדרסים חשיבות גדולה ביותר שכן הגוף נמצא במאמצים במהלך האימונים והתחרויות מה שפותח צוהר ומזמין פציעות אשר יכולות לסיים קריירות.

והיו לעזר כנגדן…

אם כך, למדנו שלמדרסים תפקיד חשוב במניעת פציעות, כאבים ובאופן כללי, בפגיעה רצינית באיכות החיים. אז איך נבחר את המדרסים המתאימים ביותר? לא נבחר, ניתן למומחים להחליט.

כאמור, השלב הראשון בתהליך התאמת המדרסים הוא לבחור בעל מקצוע המומחה לכף הרגל. הימנעו לקנות מדרסים ברשתות גדולות אשר מציעות מדרסים בגדלים שונים אשר לא הותאמו לכם באופן אישי, הדבר יוביל ליותר נזק מאשר תועלת. כיום, בעידן הרשתות החברתיות, תוכלו בקלות למצוא את המומחים הגדולים ביותר, לקבל המלצות ולא פחות חשוב – לקרוא ביקורות. מספיקה ביקורת אחת של אדם אשר המדרסים לא הותאמו לו נכון ונגרמה לו חבלה בשביל לפסול את אותו היצרן. השיטה המקובלת והנפוצה ביותר כיום היא בעזרת סריקה ממוחשבת של כף הרגל על ידי סורק אלקטרוני ולאחר מכן תיבנה יציקת גבס של כף הרגל בהתאם לסריקה והמדרס המותאם אישית ייבנה לפיה.

כמו כפפה ליד…

צוות Kagan FootXpert בייסודו וניהולו של רועי קגן אורטוטיסט (מומחה לכף הרגל) מהמומחים המובילים את תחום המדרסים בישראל מתמקד באבחון, פיתוח, התאמה וייצור של מדרסים אורטופדיים ייחודיים, תוך שימוש בטכניקות וטכנולוגיות מתקדמות. בין השאר רועי מייצר מדרסים לספורט לצמרת ספורטאי מדינת ישראל בשיטות המתקדמות ביותר ובמעבדה מהמתקדמות בעולם. פנו אלינו למידע נוסף ולעוד עצות מועילות וביחד נתאים לכם במהרה את המדרס המושלם במיוחד בשבילכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בכל גיל, בכל מצב, בכל שלב אפשר להתחיל להתאמן
אימונים גופניים אינם מתנה שניתנת רק לצעירים ולכאלה שקל להם...
חדר כושר
השיגו את יעדי הכושר שלכם
מתאמנים במשך שנים במכון ליד הבית שלכם ומאסתם באפשרות של...
4 טיפים שיעזרו לכם לבחור מאמן כושר אישי
כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים אימוני כושר אישיים המדרגות הפכו...
נפטרים מהמידלדל: אימון לחיזוק שריר המלח-פלפל
הקיץ כבר כאן, ורובנו עוברים לחולצות קצרות וגופיות. זה הזמן...
השתלות שיער
השתלות שיער בטורקיה – הטרנד הכי חם לקיץ הקרוב
המחיר, השירות, הנוחות, המקצועיות - השתלות שיער בטורקיה נותנות לישראלים...
פריקת ברך
רגלים - חיזוק, תירגול ופציעות נפוצות
אין זה מפתיע שאחד האיברים אשר מתמודדים עם פציעות וכאבים...
קורס מדריך חדר כושר | מכללת יסודות
קורס מאמני חדר כושר
חדרי כושר הפכו בשנים האחרונות למקום פופולרי מאוד. הביקוש לפעילות...
רכישת מוצרי כושר – איך עושים את זה נכון?
יש אנשים שהחלום הכי גדול בחיים שלהם הוא היצירה של...
מרכז רפואי "תירוש פיזיותרפיה וספורט"- להיות בידיים בטוחות
הצעד החיוני לבריאותכם, בין אם עברתם פציעה או ניתוח או...
סודות הרימון
אם יש פרי שכולנו מחכים לו כל השנה, הוא הרימון....
דילוג לתוכן