צילומיo של קבוצת MORAZ צמחי מרפא בהובלת הפרזנטור אנדי רם

צילומיo של קבוצת MORAZ צמחי מרפא בהובלת הפרזנטור אנדי רם
אנדי רם | צילום: רפי דלויה

הבוקר התקיימו צילומי של קבוצת MORAZ צמחי מרפא בהובלת הפרזנטור אנדי רם אשר נבחר להוביל את הקמפיין מתוך ערכים משותפים שלו ושל קבוצת מורז.

הקמפיין מתמקד במוצרי החברה  אשר מתאימים לאורח חיים ספורטיבי ופעיל בהתאמה לאורח חייו של רם, הצילומים התקיימו במרכז הטניס ברמת השרון, הקרוב לליבו של רם שבעברו התאמן שם בקביעות.  אל הסט הגיע החצי השני של אנדי – יוני ארליך שהגיע לתמוך ולפרגן בחברו הטוב ועל הדרך השניים הספיקו גם לקיים משחק קצר בשביל הפאן

מי שעוד הגיעה לבקר על הסט היא שירי רם אשתו של אנדי (נטורופתית  במקצועה שהצטרפה גם היא למשפחת מורז צמחי מרפא ככותבת תוכן ויועצת מקצועית) שהגיעה יחד עם שלושת ילדיהם אלון בן ה 12, נויה בת ה 10 ואייל בן ה6 .

אנדי רם | צילום: רפי דלויה
אנדי והבן אלון | צילום: רפי דלויה

אנדי רם: "הקשר שלי עם מורז נוצר דרך חבר משותף שמכיר את המוצרים והמליץ לי עליהם ואז גיליתי  שאני מכיר את דודי פלד הבעלים של הקבוצה שגם הוא שחקן טניס בעצמו. באחד מהימים ניגשתי אליו במגרש, ספרתי לו שהתחלתי להשתמש במוצרים ועל מה ובמה אני עוסק כיום במרכז הטניס ובעמותת וראייטי, ערכים שמתחברים לעשייה החברתית של קבוצת מורז ומשם הדרך כניסה למשפחת מורז הייתה קצרה וטבעית עבורנו.אשתי, שירי, שהיא נטורופתית, הצטרפה גם היא לחברה ככותבת וכיועצת מקצועית החיבור  הוא כל כך טבעי שלא ברור איך לא קרה עד עכשיו."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
נפטרים מהמידלדל: אימון לחיזוק שריר המלח-פלפל
הקיץ כבר כאן, ורובנו עוברים לחולצות קצרות וגופיות. זה הזמן...
רכישת מוצרי כושר – איך עושים את זה נכון?
יש אנשים שהחלום הכי גדול בחיים שלהם הוא היצירה של...
צילומיo של קבוצת MORAZ צמחי מרפא בהובלת הפרזנטור אנדי רם
הבוקר התקיימו צילומי של קבוצת MORAZ צמחי מרפא בהובלת הפרזנטור אנדי רם...
מדרסים אורטופדיים לספורט – איך לרכוש נכון?
מדרסים אורטופדיים לספורט – איך לרכוש נכון?
החלק בחשוב ביותר בכל מבנה הוא היסודות שלו, כך גם...
דילוג לתוכן