[vc_row][vc_column][vc_column_text]

מאמן כושר אישי לנוער

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="2/3"][vc_column_text]

דור ההייטק דורש מאמן כושר אישי לנוער

בעבר הנוער היה מסתובב בפארקים ומשחק בחצרות ובמגרשים באופן יומיומי. הנוער של היום לרוב מעדיף לשבת מול הטלוויזיה או המחשב ואינו מרבה בביצוע פעילות גופנית. חוסר פעילות גופנית לבני נוער עשוי לגרום לבעיות רפואיות כגון השמנה ואף לגרום לפגיעה בדימוי העצמי של מתבגרים.

כיצד מומלץ לנוער להתאמן?

עבור בני הנוער והילדים ישנו מגוון רחב של פעילויות ספורט. בכמעט כל מרכז קהילתי ניתן למצוא מגוון חוגים ושלל פעילויות שיאפשרו לילד להתאמן ולשחק משחקי ספורט בקבוצה. עבור בני נוער המעדיפים אימון קבוצתי או התמקדות בספורט מסוים כגון כדורגל או כדור-סל הרשמה לחוג יכולים להוות בחירה נכונה. בחוגים אומנם אין מאמן כושר אישי לנוער אך האימון הקבוצתי מהווה חוויה בפני עצמה.

בני נוער רבים אינם מרגישים בנוח להתחיל להתאמן בקבוצה ומעדיפים לבצע את האימון בצורה פרטנית ובאופן פרטי. חשוב מאוד לעודד את הנער להתחיל להתאמן בגיל צעיר ואם הוא מעדיף להתאמן לבד או עם חבר או שניים מאמן כושר אישי לנוער יכול לעזור בשינוי הרגלים בניית כושר והגדלת מסת שריר ולסייע באופן ניכר לבני הנוער בבניית הביטחון העצמי באמצעות שגרת אימונים המובילה לשיפור בריאותי וההופעה החיצונית אשר כה חשובה למתבגרים.

האם מומלץ להתאמן לבד בחדר כושר או בסיוע מאמן כושר אישי לנוער?

קבוצה נוספת של נערים הם אלה המעוניינים להתאמן, לרוב מטרת האימון שלהם היא בניית מסת שריר וחיטוב הגוף. עבור נערים אימון מעבר ליכולות או בתרגילים המבוצעים בצורה לא נכונה עשויים לגרום לנזק ולכן חשוב לספק עבורם הדרכה והכוונה. המאמן בחדר הכושר אינו יכול לעקוב באופן אישי אחר כל מתאמן ולכן מומלץ לבני נוער המעוניינים להתאמן בחדר כושר לקבל הדרכה וליווי מקצועי באמצעות מאמן כושר אישי לנוער.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_column_text][/vc_column_text][contact-form-7 id="182"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

רשימת מאמני כושר אישיים לנוער המומלצים ע"י הפורטל

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][vc_cta h2="פרסמו אצלנו" txt_align="center" add_button="bottom" btn_title="077-9965655" btn_align="center" btn_i_icon_fontawesome="fa fa-phone-square" btn_add_icon="true" btn_link="url:tel%3A077-9965655|||"][/vc_cta][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_cta h2="פרסמו אצלנו" txt_align="center" add_button="bottom" btn_title="077-9965655" btn_align="center" btn_i_icon_fontawesome="fa fa-phone-square" btn_add_icon="true" btn_link="url:tel%3A077-9965655|||"][/vc_cta][/vc_column][/vc_row]